i can swear that there is someone, somewhere, watching me

Fick rida Wicher på denna kalla torsdagsmorgon. Han var faktiskt inte alls som jag väntat mig utan han var mjuk och lugn. Inga hopp upp i luften eller liknande! Kan inte förklara vad vi gjorde ens om jag försökte men målet var att få dem runda för innerskänkeln. Han blev riktigt fin, särskilt i galoppen och övergångarna. Han var hyffsat balanserad och väldigt stadig, det hade jag inte väntat mig. Jag var jättenöjd, Karin var jättenöjd och Wicher var svettig. Bättre betyg blir det inte! Kan abslout tänka mig att rida honom igen, dock inte på hoppningen tror jag. Usch haha...

Resten av dagen rullade på som dagar brukar göra. Är trött som jag vet inte vad men måste plugga in lite filosofer innan jag kan chilla, ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh. Har sovmorgon till 10 över elva imorgon iaf, även om jag kanske inte kan utnyttja hela så får jag åtmintone sova tills efter åtta. toppentoppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback