can you imagine

Fick en fråga om hur mycket jag rider/är i stallet per vecka! Och det varierar lite men en "vanlig" vecka är jag först i hamre på måndagar med skolan för hästkunskap, sen åker jag till Säter och tar in hästar, mockar osv innan jag rider lektion. På tisdagar är jag i Säter igen och: mockar/tar in hästar/väger hö/har möte. Ingen ridning där alltså! Sen rider jag i hamre på torsdagmorgon, det är alltså även det med skolan :D Förutom de vanliga grejerna händer det att jag rider andra hästar, leder barn på fredagar, tränar extra eller tävlar med Zabina, har stalltjänster på helgerna osv.

Behöver jag ens säga hur underbart det är med lov?! Och jag ska banne mig utnyttja tiden till att vara i stallet, slappna av, har roligt, umgås med vänner, träna osv. Inte bara sova bort varje dag med andra ord! Och som tur är eller vad jag ska säga glömde jag geografin i skolan. Så kan inte plugga även om jag ville ;-)

Slapp andra ledningen idag, gick bara en timme. Efter det kom pappa och hämtade, åkte till Öhrnbergs och åt mat och spelade spel. Maja vann varenda omgång, oavsett vem hon var med. Så vi kan ju konstatera vem som var bäst på charader iaf ;-) Kom hem för ett tag sen och nu tar jag det bara luugnt, klarade precis ännu en bubble witch nivå. Två på en dag efter flera veckors pissäckelbläää, det är inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback