100% slalom

Haft en härlig dag i skidbacken med My, Emma och Helen! Passade på när alla lärare bestämde sig för att vara borta samtidigt. Så det blev ingen sovmorgon på min lediga dag, klev till och med upp tidigare än vanligt. Och jag har iaf åkt en svart backe men jag har lite självinsikt så jag inser mina egna begränsningar (kan nog räkna antalet dagar jag spenderat med ett par slalomskidor på fötterna på två händer) och utmanade inte ödet mer även om My försökte. En av dagens höjdpunkter var när jag tvingade ner Emma och Helen i en brant backe så de fick klättra ner på kanten, skrattade så jag höll på att kissa på mig :'D

En dag i Romme slår en dag i skolan alla gånger men jag är helt död nu, gör ont i benen för att jag är så trött. Och har inte ens börjar plugga än, buhuhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback