tjejmys och julfix

Hade en bra sjumånadersdag igår! Skoldagen rullade på som skoldagar gör och efter skolan kom Fredrik hit. Vi åt pizza, kollade vampire diaries och myste. Mina tjejkompisar hade frågat om jag ville med ut så vid tiotiden åkte vi in till stan och träffade dom en stund. Eller ja, Fredrik lekte med katterna och jag pratade med flickerna ;-) dock körde vi båda nyktert, följde med ut på hedemoras tre krogar under en halvtimme haha. Inte mycket för världen det inte kan man väl påstå! Var trevligt att få träffa lite kompisar dock :)
 
Idag ska det adventstädas, upp med julstjärnan och damma av alla hyllor. Vi hörs ikväll om mina planer då!
 
 
iiih, christmastime! Och nej det är inte årets gran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback