i is now back again

Okej så nu är jag tillbaka igen! Fått hem ett nytt modem så efter en och en halv vecka eller nåt sånt utan internet på datorn är allt som vanligt igen.
 
Annandag jul är definitivt den värsta baksmälla jag någonsin varit med om. Mådde så jäkla dåligt när jag klev upp halv nio och skulle åka bil i tre timmar. Kände mig sjuk OCH bakis hela dagen när vi firade jul med släkten. Pappa trodde mig inte, men när jag nu gått utan ork mer eller mindre i två dagar till har jag nog bevisat att det inte bara var en dålig bakisdag. Med andra ord är jag sjuk nu, men på bättringsvägen.
 
Ska förska få min vilja igenom och sätta på nåt bra att kolla på och ta det lugnt. Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback