driving home for christmas

Den här dagen tog sig en oväntad vändning imorse. Sov i Säter så tog bussen därifrån och kommer in i skolan med rosiga kinder precis när vi börjat. Hinner inte ens till mitt skåp innan pappa ringer och säger att jag måste komma hem. Min farbror har gjort illa sig i ryggen så pappa skulle åka till honom och jag fick ta hand om hundarna och Ida. Så det var bara att prata med lärare och åka hemåt igen. Gick en buss till Säter så åkte tillbaka dit så hämtade pappa upp mig och körde hem mig.
 
Så det blev alltså ingen skola för mig idag, kom viktigare saker i mellan. Ska sätta mig med svenskappgiften jag fick nu tänkte jag. En stencil från artonhundratalet. Eller var det om artonhundratalet? Hehe.
 
 
Lite cool bild tycker jag! Kör på med julbilder i decemberinläggen, är lite passande sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback