do they know it's christmas time at all?

Nu är mitt rum så julfint så! Dammtorkat varenda hylla, dammsugit, satt upp gardiner och julstjärna, vädrat och bytt sängkläder. Har dessutom varit på en snöig promenix med hundarna.
 
Jag måste säga att jag inte riktigt vet vart denna kväll kommer landa! Ska till Borlänge och äta middag hos Fredriks bror och flickvän först och sen vet jag inte om vi åker hem och sover eller festar vidare. Det visar sig vad pojken min har för planer, jag känner mig ganska neutral i frågan. Har planerat lite med mina tjejer att vi ska ta en utgång snart allihopa iallafall! Längesen jag festade loss med bara brudar nu och jag får faktiskt dricka mycket när jag precis fyllt arton sådeså :-)
 
Ska lägga mig ner fem minuter nu sen blir det dusch och fix + få tag på fredrik. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback