tröttt chey

Bloggade aldrig igår, sorri. Hade upprop och en lektion på dagen, besökte vårdcentralen under eftermiddagen så går numera på medicin och så blev de stallet på kvällen såklart. Jag & Alex fick byta hästar så Samritha stod för gårdagens motion. Jätteroligt, och bra gick det också :) sen hade jag nattligt besök. Så ni hör att det inte fanns tid!
 
 
Samritha
 
Idag har jag också bara haft en lektion, samma som igår. Programhantering tror jag den heter, iaf en datakurs. Sen hade vi en sån här allasamhällareochekonomerpåhelaskolanaktivitet. Vilket inte var alltför roande. Menmen, tog mig till Säter tillslut och fixade stallet osv. Fick skjuts/gick hit sen och Fredrik kommer inte hem på lääänge så jag kommer nog förmodligen sova när han kommer hit. Zzzzzz.....
 
 
Drar till med en utfyllnadsbild, och jag lovar det här är den finaste bild jag tagit. Borde bli proffsfotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback