lite krazy kan man va ibland

Hade så jävla roligt igår hahah, det bästa är dock inte bloggbart men så är det alltid. Började med att äta med Fredriks familj sen drog jag och min man ner till Simon och fortsatte drickandet där innan vi skulle ner i dalen. Censurerar lite nu då men kan iaf säga att det är tur att man har världens bästa pojkvän och bra pojkvänskompisar!
 
Rosenström var rätt bra, gillar inte musiken så mkt egentligen men igår gick det ypperligt att dansa satan ändå ;-) När han spelat klart blev det öltält för alla jag var där med så själv letade man sig till den yngre generationen. Ylva, Moa osv fick stå ut med mig en timme eller så! Vid tvåtiden fick jag pussas igen och vi tog en jävla omväg hem hehe. Klockan fyra kröp vi i säng och jag frös som ett as.
 
Idag har vi knappt gått upp ur sängen, alldeles perfekt dagenefterdag. Åkte hem för någon timme sen, fredriks mamma fick komma och väcka mig när jag skulle hem för jag råkade somna på fredrik. Älskar den killen helt galet mycket kan jag tala om, fast jag blev dissad för ett öltält ;-) tack för igår alla underbara människor, behövde denna kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback