ja jag har skrivit ett helt inlägg om min dag med min pojkvän! :)

Idag har jag fått masssssor med pojkvänstid. Först skjutsade han mig till Falun och tandregleringen imorse, var in i typ 5 min och tog 50 att åka dit. Vääärt. Sen blev det blgvägen hem och en runda i kupolen. Köpte jeans på bikbok för 150 spänn och fick välja ngt för 200kr att ta med på köpet. Det kallar jag kap! Så det blev en svart spetströja som hängde med hem. Sen inhandlades även en ny mascara, och lunchade på kompis!

Åkte hem till Fredrik sen och solade lite. Gick även ner till badet och doppade fötter, käkade glass och snackade psyksjukhus innan mami hämtade mig. Mycket bra dag, tack för det silvia :) hihi älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback