fasta paviljongen

Dåligt update ja, men det hade ni nog kunna gissa eftersom jag är med F! Överlevde faktiskt fredagsnatten, var inte så farligt. Jag och Elise taggade i medan de andra var livrädda haha.. Iaf när vi kom dit så drog jag med mig elsie runt huset, fanns en stig. Hittade den omtalade stegen och jag klättrade upp men såg bara skog och mörker haha. Fick sedan sällskap av ett gäng killar från örebro + en tjej och de klättrade över så då hängde vi oxå på. Jag har nog aldrig varit så rädd i mitt liv, fyfan vad jag hatar höjder, och det var en hög jävla mur. Men kom över och då gick vi in i den igenvuxna bakgården aka djungeln och hittade en öppen dörr. Klev in, dock var bara jag in på bottenplanet för att jag inte ville dö och det har brunnit på översta våningen förut så det kan rasa. Det var i jättedåligt skick verkligen men inte så läskigt som jag trodde. Utom när jag var själv för de andra skulle upp. FYFAN. Haha, jag och Elise klättrade ut genom ett fönster sen vilket inte alls var lika obehagligt. Sen åkte vi därifrån och jag fick skjuts till mitt ♥. Vill lätt dit igen, kan rekommendera det för er som är lite lättskrämda ;)
 
 
Bilden gjorde inte riktigt huset rättvisa, nu är det igenmurat och mkt mer igenväxt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback