denimday

Jäävlar vad jag har bråkat med symaskinen idag men finally så gick det. Har dessutom fixat ett par nya shorts av mys gamla jeans som jag hittade ;) är väl kreativ osv. Blev inge gym och kommer nog tyvärr inte bli mer än ett pass denna vecka. Men jag kallar det mjukstart.
 
Har lite helgplaner iaf: fredag ska det ledas ponnyer, lördag ggs i falun, söndag är väl helt enkelt söndag. Vill såklart umgås så mycket som möjligt med fredrik också, om en vecka sticker ju han till varmare breddgrader. Åååh vad ensamt det kommer vara, usch :( nu tänker jag slockna snart, lång skoldag imorgon. puss på er!
 
 
Lägger upp en bebisbild så ni har nå gulligt att titta på! Bara jag som älskar bebisdjur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback