you must destroy the beautiful from love to dust

Skrev precis klart geografiarbetet, asskönt att vara ute i tid :D fast...



..så hade jag inte ens börjat. Aprilapril :ppPpPp:pPpPp

"Råkade" peta på en blomma i vardagsrummet (bröt av med flit för att jämföra med en på mitt rum) och sen "råkade" jag klia mig i ögonen (det kliade, jag kliade tillbaka). Så nu är mina ögon svällda och röda för den var tydligen giftig, säger pappa när det redan är för sent... :) love my life sometimes. Nu ska jag pudelrocka som jag inte gjort på flera år och läsa lite i engelskaboken! Pussipuss, ha en bra söndag

Kommentarer
my säger:

HAHA, när jag läste att du hade gjort klart geografin så ba: WTF!!! HUR ORKAR HON???....

2012-04-01 | 14:39:04
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback