i'm not asking much of you

Namn: jenny

Ålder: 17

Längd: 1.69

Skostorlek: 38

Född: Falun

Bor: Västerby

Gör just nu: Sitter och dödar tid framför datorn, yey

Vad är du rädd för: Höga höjder, djupdykning, känslor, hoppning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mitt hår, att jag gör saker jag egentligen inte vågar precis hela tiden

Det roligaste jobbet du haft: Har haft tre riktiga jobb och det ena var fysiskt påfrestande som fan, den andra skittråkigt och det tredje förstörde hela min sommar. Så vill inte påstå att jag haft ett roligt jobb :)

När tog du ditt körkort: Kolla min ålder innan du ställer så dumma frågor listis :ppPPpPPp

När grät du senast: Jag kommer faktiskt inte ihåg, helt underbart

När skrattade du senast: Igår någon gång, skrattar hela tiden så inte lätt att hålla koll på

Vem åkte du bil med sist: la familia

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Det jag tänker på är när jag och My köpte fika sist men kanske har handlat ngt efter det också, orkar inte kolla :)

Vem åt du mat med sist: Hela familjen

Vem sov du hos sist: Emma H!

Vem sov hos dig sist: Var nog mysiiis!

Vad var du rädd för när du var liten: Var väl rädd för mycket, men antagligen mest för att pappa skulle bli arg

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Delfinskötare, som resten av klassen på lågstadiet!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Jag vet inte, under 10 iaf.

Värsta smärtan du råkat ut för: En gång för drygt ett år sedan när jag fick så ont i magen att jag låg på golvet i badrummet och skrek, trodde att jag skulle dö.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Alla fina vänner som kommit och gått ♥

Något som gjort dig riktigt förbannad: Något som verkligen gör mig förbannad är djurplågare och folk som ljuger mig rätt upp i ansiktet men kan inte komma på något konkretare än så

Dold talang: hm... jag är väldigt smart, det syns inte ;)

Vad finns oftast i din handväska: har aldrig handväska men det som alltid hänger med är pengar, headset, busskort, mobil, nycklar, lypsyl

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, har inte tänkt prova heller

Har du piercing eller tatuering: Nej men jag och emma har planeer!

Vilket är ditt favoritplagg: Oj, min långa kofta kanske, eller skinnjackan

Sämsta egenskap: envis, vinnarskalle, skjuter upp saker, ställer för höga krav på mig själv, dåligt självförtroende, är lite ytlig ibland, blyg osv. :)

Ord du använder för mycket: eeeh, amen tjena

Vem litar du mest på i hela världen: min syster. sen kommer nog emma därefter!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: sånt tänker jag inte på nu

Favoritgodis: choklad, lakrits

Vem ser du upp till: olika personer i olika sammanhang! människor som kan vara sig själva och ändå nå hur långt som helst bara de bestämmer sig för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback