snodde av emmsiiii, istället för pluggandet

Var kommer du ifrån? sverige
Heter? Jenny
Hur gammal är du? sjutton år, fyra månader och tjugo dagar
När fyller du år? ja det går att räkna ut om man tänker efter lite
Tycker du om någon just nu? njaeelitevetintekanske
Vem ringer du när du är arg/ledsen? dotra holmgren alla gånger
Vilken tid gick du upp idag? halv tolv haha
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? ah hallå/hej det är jenny
Vad ska du göra imorgon? gå i skolan, åka till stallet
Vad vill du jobba med senare? advokat eller polis
Är det okej att gråta? självklart
När grät du senast? HAHA idag pga den jävla fikusen (en blomväxt)
Vilken årstid tycker du bäst om? vår
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? bryr mig inte för fem öre
Har du piercing, isf vart? nej men vill fixa i tungan, emma?!
Har du tatuering, isf vart? nej
Gillar du att dansa? jaa, särskilt på fyllan
Hur vig är du? rätt ovig
Är du morgon eller kvällsmänniska? ingetdera om jag får välja
Vilken ögonfärg har du? grön
Vilka hårfärger har du haft? brunt bara typ
Röker du? nänänänänä
Senaste låten du hörde? någon med norlie & kkv
Vem kramade du senast? ida
Saknar du någon nu? jag saknar många nu
Vem ringde dig senast? amanda tror jag
Vem ringde du senast? säkert mamma eller pappa
Vem kysste dig senast? vill ni bra gärna veta va
Vad har du för bh på dig nu? en svart
Vad har du för trosor på dig nu? ginatrosor, standard
Vad står det i ditt 6:e sms och vem är det ifrån? men jag har knoversationer så ingen jävla aning.
Vad brukar folk få för intryck av dig? får du väl fråga dom om. men det beror på vilken situation och vilket kön det är på personen :)
Har någon kallat dig för slampa? tror faktiskt inte det!
Har du slagit någon riktigt hårt? nej
Vad kollar du på först hos en kille? vet inte, allmänt intryck eller vad man ska säga
Vill du ut och festa nu? alla tiders, jag och mina kattmysstrumpor
Vad är klockan? 20.33
Kan du gå utan smink? ja
Ditt äldsta hångel? haha ska jag vara ärlig så har jag absolut ingen aning
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? vet inte om jag ens har varit RIKTIGT kär
Vad tycker du om kärlek? bradåligtunderbartpiss
Har du svårt för att bli kär? jag vet inte, inte mer eller mindre än någon annan kan jag tro
När kysste/hånglade du med någon sist? två veckor sen lite drygt
Hånglat med fler än 50 pers? nej
Vad hatar du verkligen? liars, broccoli
Vill du gifta dig? det tror jag nog
Vill du ha barn? har inte tänkt på det, kanske i framtiden
Vem sov i din säng senast förutom du? tror faktiskt att jag är den enda som nånsin sovit i min säng/foreveralone. den är för liten för att det ska få plats ngn mer så sover någon här sover jag nere :)
Favoritdricka? sån man blir full av. haha nejdå, jag vet inte
Vem skulle du helst av allt vilja ha sex med precis nu? eeeh oj
Är det coolt att vara oskuld? haha "coolt".................
Hur vill du dö? utan att veta av det flera månader i förväg iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback