finns värre dagar

Gick prima att barnvakta ungarna igår (hehe my är 16), lagade mat gjorde jag också! Helt värdelöst när alla bara skrattade åt mig vad jag än gjorde dock, så tattiga dom är... Aja jag tyckte det blev skitbra iaf och det är huvudsaken. Kollade på en pisstråkig film som jag halvsov mig igenom och sen gick vi och la oss. Börjar vänja mig lite vid att inte kunna breda ut mig som en fläskig säl på nätterna nu. Går rätt bra att somna skedandes också :)

Vaknade hyfsat tidigt imorse men vi gick inte upp förrän runt elva. Vår allé hade ett stort jävla dike tvärs igenom sig (lång historia kort: de flyttar ett träsk från punkt a till b och det flyter förbi utanför vårt hus men det var stopp i ett rör så det blev en sjö) men fredrik ställde bilen hos grannen igår så vi kom iväg som tur är. Han skjutsade mig till stallet vid tolv och sen tar den negativa stallhistorian sin början. Inte får jag sovsällskap inatt heller. ÅÅÅÅH! Ska sluta blogga innan jag låter som en surkärring :)





det här roade vi oss med igår. Fredrik har hakat upp sig på jävla pandabjörnar och kameler... men dessa var miket soeta iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback