carry you home

Hej mina fina! Har chillat mig igenom den här dagen ofixad med mössan och mjukisbyxor i högsta hugg. Skönt! Inte lika skönt med samhällsarbete, historiauppsats med 694760457 olika historiesyner, geografiarbete, spanskaprov, internationell ekonomi imorgon (haha spelar ingen roll vad vi gör för det är hemskt tråkigt ändå), engelska bokredovisning där vi måste klä ut oss, svenska c bilduppgift. O C H S Å V I D A R E . killmeeee

Fattar knappt själv hur mycket jag längtar till sommaren just nu, det är så avlägset. Tur att det finns ljuspunkter i livet, annars hade jag legat hemma och tjurat hela dagarna :) Var till syon och snackade lite idag, fick lite betygpanik... Är ganska inställd på juristprogrammet nu vilket kräver en del om man säger så. Snittet i Lund låg på 21,9 vilket gör att jag kan ha typ ett VG, yey. Inte för att jag vill flytta till Skåne men hatar att känna mig begränsad av mina betyg. Den där jävla samhällskunskapen som känns hemsk atm... Hade alla rätt på senaste matteprovet btw, wohoooo! Kanske kan göra ett mvgförsök ändå..? Blablabla nu svamlar jag på men kan ju säga såhär, jag har ett VG so far och programmet jag är inställd på att söka till högskola är väldigt krävande betygsmässigt :) Vilket kan vara lite stressande.



Denna gled precis ner i magen, satt fint. Buhu tröstätning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback