i feel so extraordinary, something's got a hold on me

Yo, sorry för att jag inte bloggade igår. Men jag har en superduperbra ursäkt. Kom inte hem förrän sju och då var det fix, idol, mat, sängen som gällde. Inte för att jag sovit inatt, har haft tokont i mina knän, särskilt höger. Vidrigt :( MEN, jag klarade av att simma 80 längder på 60 min. Jag (och ellipelli) är så grym(ma)! Får dock betala för det idag men det är nog värt det.

Idag har jag haltat omkring, har nog inte hänt så mycket viktigt. Bakade kladdkaka när jag kom hem och det var nog dagens höjdpunkt. Nu ska jag surfa runt lite sen blir det kudden och ladda för ett hoppass imorgon bitti! puss



anberlin - true faith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback