make me your radio, turn me up when you feel low

Började denna soliga dag med ett dressyrpass på Peper. Effektivare än ett gympass att rida utan stigbyglar på den hästen kan jag säga. Red 15m volter och korta diagonaler sen rullade vi på tills vi gått igenom alla gångarter. Tog ner stigbyglarna i galoppen, blev bara pannkaka annars. Var så trött efter traven att hela kroppen sa emot och fick inte till galoppfattningarna utan stibyglar. Satt ner hela travmomentet iaf och det känns kan jag säga (går inte att förstå hur drygt det är om man inte ridit Peper). Efter det drog jag till Falun och fixade tandställningen och nu får det fan vara nog. Förhoppningsvis behöver jag inte ha kvar den så fasligt länge till, håller alla tummar för att jag blir av med den snart! Han slänga i mig lite chicky bits och pommes innan pappa skjutsade mig till skolan. Var på en föreläsning om sex och hade en lektion så det var inte den jobbigaste dagen denna vecka.

Imorgon drar jag förmodligen till dalarnas ände, är inte så pepp. Har massor jag skulle behöva göra hemma och nu har proven börjat kommit + att jag sover skitdåligt borta. Vaknar alltid vid typ nio, jippie. Men annars whinar familjen på att jag aldrig är med och gör saker så.

Gud så glad jag blev nu, sjukt bra på att peppa mig själv (läs ironin). Ni får väl ha det så kul så ska jag sitta här och tjura en stund, chao.



stereo hearts - gym class heroes feat. adam levine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback