how can you tell? rainbooooow

Bakade kaloribomb med Elinoris igår! Tog runt tre timmar att skapa vårt mästerverk, galet god tårta men ack så mätt man blev. Imorse klev vi upp vid halv tio och käkade frukost, sen åkte Elinor hem och jag till Sätä. Flaggade sista klassen bara så det var inte så ansträngande. Nu har jag hamnat här igen, ohnoes. Låg på golvet och pluggade lite, har gjort samhällskunskapen och nu läser jag hästkunskapen. Sen var det bara geografin som är så stor att jag inte ens vill öppna boken :( Prov på onsdag my friends! Nej nu lär jag skärpa mig, back2daflooor. Hojt!

(Och jag ska lägga upp bild på den snigga tårtan när jag lagt in bilderna på datan eller när elinoris skickat dem!)



Tror ni man blir nå tävlingssugen när man står och glor på hopptävlingar halva dagen? ivårivårivår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback