ulkhelg nummer ett

Hemma nu efter en hel helg med massor av information, stillasittande, mat och trevliga människor. Väldigt långtråkigt och uttröttande att sitta ner och lyssna så stora delar av dagen men det var iaf intressanta ämnen. Tror vi kommer få ut en hel del av att gå den här kursen. Kanske ska nämna att det är en Ungdomsledarkurs för ledare inom ridsporten jag varit på. Allt som allt har det varit riktigt roligt! Såg en galet bra film igår som gick på fyran, Allt för min syster. Jättesorglig och hemsk film men kan verkligen rekommendera den för dem som inte sett den.

Nu ska jag som alltid på söndagskvällar försöka mig på lite pluggande. Blir hästens anatomi + skelett och förberedelser inför en engelska uppsats som ska skrivas imorgon. Inte så tunga grejer med andra ord.

Kommentarer
my säger:

jag såg oxå på den filmen, om jag hade varit ensam hade jag stört grinat..

2011-10-23 | 23:59:06
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback