this is halloween

Ursäkta att jag varit lite oaktiv denna vecka men grejen är att jag har skrivit inlägg som på något vis inte publicerats? Har haft lite internetkrångel hemma så kan bero på det. Men nu har jag lov i tio underbara dagar, otroligt skönt. Har inte så mycket planer: gym, stallet, plugga, halloweenparty och sen får man ta dagen som den kommer helt enkelt.

Idag var det öppet hus och det var då den omtalade debatten ägde rum. Nervositeten har gått lite upp och ner de senaste dagarna men när vi satte oss där var jag så nervig att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Dock släppte det ganska snart och är riktigt nöjd med min insats. Lite småirriterad (asförbannad om det varit några timmar sen) över lite dålig information och vissa männsikor som har svårt för det här med saklighet och att hålla sig till ämnet. Men det har släppt nu och jag har insett att i slutändan är det viktigaste att jag är nöjd med min egen prestation :) Skulle kunna fortsätta debattera här men vill inte hoppa på folk och ni skulle aldrig orka läsa. Så tror att vi lämnar det såhär.

Nu ska jag natta tidig kudde för dagen imorgon inleds på gymmet med Elinor och pappa. Gör ont i musklerna bara jag tänker på det. See ya later!



Bild från förra årets spökjakt med barnen i stallet. Längtar till lördag så jag kan få ge utlopp för min kreativitet och klä ut mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback