i'm watching you breathing for the last time

Idag har jag städat hela dagen lång! Nja, men nästan iaf. Har dock inte fått något pluggande gjort men det satsar vi på imorgon. Var ju tvungen att laga mat åt mig själv idag också och en av två måltider blev faktiskt asbra (den andra gick ner i magen den med men den var inte lika god). Älskar att vara ensam hemma. Hade morgonpromenad med på min attgöralista, kom dock inte iväg förrän vid sex. På kvällen alltså. Blev en powerwalk runt stadsberget (det är långt när man startar i Västerby) och såklart kunde jag inte låta bli att springa lite också. Egentligen är inte det dåligt men eftersom jag har varit sjuk tänkte jag börja lite försiktigt. Det gick ju åt skogen (bokstavligt talat, sprang faktiskt uppe på berget en vända). Hela vändan tog totalt en timma, någon som vet hur långt det är runt stadsberget?

Nu ska jag sluta tjöta på, har ändå inte mycket vettigt att säga idag. Ha en fin kväll/natt allihopa, jag tänker ligga kvar här och lida för mitt dumdristiga betéende (host). pyss

carry you home - james blunt
tokbra låt, denise sjöng den på idol igår. älskar när man hör en låt man 'glömt bort' och inser att den fortfarande är lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback