i'm not quite myself these days, i have myself to blame

Ont i halsen och snorig och hostig och trött och sliten och ganska trött på min text vid det här laget. Klarar inte av att skriva mycket mer än en timme i taget, tappar både fokus och inspiration. Så nu kände jag att det var lika bra att stänga ner. Är barnvakt också men de små liven tittar på film så det var en lindrig uppgift. Taggar skola imorgon, woho...

sum 41 - screaming bloody murder

(Haha märks det på min musik vilket humör jag är på eller vad?!)



Enda bilden jag har från i fredags! Som vanligt är det superkvalité på mina mobilbilder, you know it.

Kommentarer
my säger:

Jennnyyy, på halloween kör vi!!

2011-10-17 | 19:46:24
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback