happy as always

Läste nyss att det inte kommer en andra säsong av Off The Map, jag som blev rätt såld på den serien! :( Och kom till skolan imorse och insåg att jag inte hade några lektioner förrän klockan tolv, that really sucks! Har också fått veta att pga att ridlärarna anmälde mig och Jennie så sent måste vi kanske gå ULK i norra dalarna = Mora. Jippie...Tänkte att jag skulle inleda inlägget med något tråkigt så jag kan låta positiv igen sen. Smart huh?

Var och käkade kebab med några flickör på håltimmen idag, mums. Klarade av att ringa till landstingsarkivet också så om en vecka åker jag, cajsa och elinor på roadtrip till ludvika! Skönt att slippa skolan en dag och tror det blir ganska intressant. Har även försökt lösa lite stallproblem idag med ganska bra resultat. Och jag hoppas att det här blir en bra helg!

Nu ska jag sleepa, har tid i Falun kvart i nio imorgon. Och nej jag vet inte hur jag tänkte när jag bokade in en så tidig tid. Byebye fellahs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback