calm in crises

Wiiho, ska egentligen plugga nu men kom på att jag inte bloggat idag, Hängiven som jag är så skriver jag ett snabbt inlägg. Har en del saker jag skulle behöva skriva om men det kan jag inte. Och inte får jag prata av mig imorgon heller. S U C K . Aja, ingen idé att gnälla när det inte går att göra något åt saken. Till något positivt, Jennie har äntligen skickat bilder från km till mig! Så slänger kanske upp några senare, från ärevarven i dressyren och någon av vändorna i hoppningen. Inte så himla fina ärevarv, både jag och Zabina var lite trötta. Det tär på krafterna att rida dressyr ;) Och som alltid i hoppningen gör jag helwierd miner. Men såna smällar får man ta! Nu ska jag plugga satan. Hare braaa0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback