börja flyga

Har precis kikat på Gossip Girl och målat alla tjugo naglar, girly girl. Imorse gick jag upp äckeltidigt för att åka till Falun. Inte av med plåtsaken än men hoppashoppasvågarintehoppas försvinner den om lite mer än en månad. CAN'T WAIT. Annars var det väl en vanlig skoldag, seg som satan. Var dock på rätt bra humör så klarade t.o.m. av att vara trevlig mot min svenskalärare idag, den ni ;) Efter skolan gick jag & Ylva och handlade mat till tacokvällen. Så nu står det en kasse chips på mitt rum och två till med käk där nere... Haha. Nu ska jag gå och tvätta bort smink osv. sen blir det grey's ----> sängen. Taggar hoppning imorgon bitti, ska hoppa lite med min AA-ponny. Grymt!

night of your life - jennifer hudson, david guetta

Kommentarer
Elinor säger:

hahaha, jag ska uppfinna en AA-ponny!

2011-10-12 | 21:19:35
Bloggadress: http://hannaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback