what goes up must come down

Finns lite ups and downs i livet just nu, kan lista alla för och nackdelar med att vara mig just nu:

♦Får bara svindåliga bokstäver på wordfeud
♦Det var massor med folk (småpojkar och griniga gubbar inräknade) på gymmet idag
♦Vi ska inte hoppa imorgon för Karin hade sett fel
♦Svimmade nästan när jag gick ut ur bastun idag
♦Har lite beslutsångest när det gäller en viss person

♦TANDSTÄLLNINGEN RYKER OM EN MÅNAD!
♦Motivationen var på topp idag, gymmade stenhårt i 40 min
♦Har inget plugg jag behöver ta tag i på en gång
♦Greys börjar om 5 minuter
♦Det var asskönt att basta ända tills jag reste mig
♦På lördag ska jag rida dressyr på Zabina för Malin på dagen och på kvällen kommer det hit en massa snyggingar och firar mig och Klara!
♦Längtar som en tok till traditionsenligt julfirande och galet nyår
♦Jag har några riktigt bra vänner som alltid får en på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback