shit happens

Slut på mitt balsam så var tvungen att låna mammas när jag duschade och konsekvensen blev att mitt hår luktar tvättmedel. Ingen favorit med andra ord.

Måste bara skriva vilken duktig vän jag har som tog sig ända till globen med sin polle och hoppade idag! Haha jag som typ skiter på mig av nervositet inför klubbtävlingar tycker det är jäkligt bra jobbat av henne och Kenda :D Det blir att fira på lördag tycker jag allt, eller hur mysan? ;)

Har börjat räkna lite foderstat idag och kan säga att det blir mer eller mindre pannkaka av alltihop. Inte den lättaste uppgift vi fått! Tror jag lägger ner för idag och återgår till räknandet på söndag kväll. Tar och fixar engelskauppgiften istället och hoppas att det är lite lättare. Jag är på betydligt bättre humör nu än jag var igår trots mensvärken, känns asbra :D sometimes i get a good feeling yeeeah

Kommentarer
my säger:

tycker jag vi ska ;)

2011-11-26 | 15:22:08
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback