härmed förklarar jag mötet avslutat

Tjenixen, sitter på virtuellt möte med Jennie just nu. Vi har planerat kursen vi ska hålla på jullovet, blir nog bra detta tror jag! :) Skönt att ta tag i saker. Orkar inte dra hela min dag men kan ta upp lite höjdpunkter. Planerat lite inför helgen iaf och tror det kan bli en riktigt bra sådan, men det återstår att se ;) Träffade Jessica på gymmet också och det var inte igår! Kändes lite ironiskt eftersom jag gått och saknat högstadiet nu den senaste tiden (lite mer än vanligt). Men trevligt var det och vi babblade så jag inte hann basta innan bussen kom... Haha, men det tar jag igen utan problemas! Och nu ser jag att tiden rinner iväg och jag har en hel del att göra innan morgondagen. Bara två dagar till innan "vilan" iaf! Hare så bra tills vi hörs igen alltså imorrn hihi, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback