solbacken next

Har börjat lyssna på hardstyle haha, trodde jag aldrig om mig själv. Tur att jag inte är konservativ ;) Kan säga att jag känner mig betydligt gladare idag än jag gjorde i lördags/söndags/igår. Så blir nog med i helgen ändå och dansar galet med emmsi och alla andra såklart! Nu ska jag ta och skriva lite historiauppsats, har bara skrivit prov imorse och kört ett pass på gymmet efter det. Jättechillidill dag, men har fått 242758328658365 hemuppgifter av henke, ovanligt. Drar till stallet en sväng sen men kanske uppdaterar ikväll om ni har tur! pusss


Kommentarer
my säger:

bra där jenny, ba att tagga om :D bästa och galna sällskapet, blir vad vi gör det till ;)

2011-11-29 | 16:15:09
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback