rubrik

Har sovit så länge att jag sitter här med sprängande huvudvärk. Nästan så man kan tro att jag var ute på äventyr igår, haha! Men så var inte fallet utan hade en massa fina vänner här på middag för att fira mig och Klara litegrann. Supertrevligt och jag skrattade så tårarna sprutade och magen vek sig. Inte så ofta det händer längre så man får ta vara på de stunderna när de kommer. Käkade iaf så mycket mat och onyttigheter att det räcker för nästa vecka också, blir att fasta då. Haha, skämt åsido, det skulle jag aldrig klara av. Och tack för den fina "ponnyn" haha, ni är bra goa ni :-D

Idag har jag inte gjort ett piss, klädde på mig nyss. That's pretty much it! Faster med familj kommer förbi en sväng om en stund och innan det ska jag dra med pappsen ut och köra lite hade jag tänkt. Kommer aldrig bli proffs om jag inte kommer ut på vägarna snart! Måste göra foderuppgifterna tills imorgon också. Hm, det får vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback