rollercoasterday

Rubriken får tala för sig själv, den här dagen har mitt humör vänt så många gånger att jag slagit knut på magen. Dagens bakslag var iaf VG i idrott. Har bara gått några månader och jag har redan misslyckats med mitt mål det här läsåret, yey. Och ja jag vet att jag har sinnessjuka förväntningar och skyhöga mål som kommer med världens prestationsångest men jag är sån. Jag vill egentligen inte ändra på det heller även om det är jobbigt ibland men jag vill verkligen bli något efter gymnasiet, inte hamna på ett halvbra jobb jag kanske inte trivs med egentligen. Jag vill utvecklas, utmanas och ge mig ut i världen. Men eftersom jag inte är säker på exakt vad jag vill så vill jag hålla alla möjliga dörrar öppna (utom läkardörren, den smällde jag igen för längesen) och ja, ju högre snitt desto fler dörrar. Måste också skriva att bara för att jag ser VG som ett misslyckande betyder inte det att det är ett dåligt betyg egentligen. Att få VG är stort för många (och med anledning eftersom det är ett bra betyg) men förstå att jag inte tycker att andra är misslyckade för att de siktar på lägre betyg, det är jag som tar allt på för stort allvar och är en perfektionist utan dess like. Hoppas jag uttryckte mig tydligt så det inte blir några missförstånd och någon kanske förstår hur jag tänker iaf. Om inte så har jag fått skriva av mig! Ska inte ens börja debattera skolämnet idrott. Skulle seriöst kunna hålla på hela natten, ha. ha. äckelidfbgfbjngrnbkgnk



Finns tyvärr inga bollar i min sport så jag kan inte få mvg i idrott.
(ironi för de som inte förstod det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback