omg hur kunde jag glömma

Har inte bloggat om när jag körde bil för första gången :D Pappa har inte fått handledartillståndet än och egentligen var det tänkt att jag skulle köra med honom i början. Mamma är för nervig haha. Men så tröttnade vi på att vänta så när mamma hämtade mig i stallet i tisdags körde vi en stund på gruvplan. Skitirriterande att koppla och växla men man kan väl inte förvänta sig att det sitter på en gång heller. Annars var det skitkul och mamma blev jättenervös så fort det gick snabbare än 20km/h... Jag vill köra merameramera men blir nog med far min hädanefter bara han får sitt tillstånd. Snart är jag ute på gatorna, då ni ;)



Z när hon är som snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback