i'm addicted

Har sett klart på alla TSC avsnitt som finns nu. Måste alltså vänta till på fredag för att det ska komma ut ett nytt, skit också :( Älskar när man hittar en svinbra tvserie och halva veckan handlar om att se fram emot nästa avsnitt. Haha måste låta som en helgalen tvserienörd (kanske är det också). Tyckte låten nedan passade så bra med tanke på det också haha!

Kan inte fatta att lovet snart är slut?! Hemskt är vad det är... Har hunnit köra ett pass på gymmet idag iaf, kändes kalas i musklerna men var kanske inte superfokuserad. Som vanligt när jag gymmar med pappa! Imorgon skulle vi egentligen ut och jobba i skogen som riktiga karlar men icke, ida är sjuk. Såg fram emot lite frisk luft, korvgrillning och fettförbränning. Man kan inte få allt här i livet verkar det som!

Har påbörjat monsterrensningen också, lagt in 23000 bilder från externa hårddisken till datorn. H E M S K T. Tagit mig igenom 3000 tror jag och det tog rätt lång tid. Får nog bli en utdragen process det här!

Ska tvserienörda mig lite mer nu, here's the song!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback