but what he don't know is how hard it is to make it look so easy

Sorry att jag inte uppdaterade igår - hade endel att göra. Hoppade med min fina tjej igår och jag kan då säga att Zabina is back on track! Den loja, sega, trötta hästen som varit där de senaste månaderna var som bortblåst igår. Hon gick fram av sig själv och var verkligen jättefin på framridningen. Nästan så jag ville rida dressyr istället! När vi kom igång och hoppade var det kört istället, hon hade massor med energi och skjöt ut bakdelen och krånglade när vi skulle travhoppa (vi travade inte över ett enda hinder). Och studsen kändes det som vi skulle krascha igenom men lyfta på benen och fixa till det trots hastigheten klarar hon av. Spänstig gammal dam! Sista vändan kändes riktigt bra men hade behövt mer tid för att fixa till det helt. När hon är på det där humöret är det inte så bara att ha kontrollövningar.

Idag var en jättechillidilldag med ingen lektion som är nåt att prata om egentligen. Som varje skoldag borde vara! Hann till och med hem innan stallet. Tog in pollar, mockade och hade möte innan det bar av hem igen. Nu sitter jag här och ska ta tag i något plugg. Måste verkligen få mvg på idrottsprovet, liv eller död (not kidding)... Så lär avsluta inlägget här, byee!

rascal flatts - easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback