ESC 2011

Såklart jag kollade. Den svenska melodifestivalen numera är uppblåst och handlar enbart om att tjäna pengar. Blir tokig på alla deltävlingar! Eurovision däremot är mycket bättre och idag var det spännande för en gångs skull! Heja Sverige, lite surt att bli nerpetade från silverplatsen sista poängen... Men trea är då bästa placeringen vi fått sen senaste vinsten så lite nöjd får man vara.

Jag har ätit alldeles för mycket onyttigt idag (och igår) men det får tas igen med en springtur imorgon. Känns som att jag har för mycket att göra imorgon: ska hinna baka, springa, plugga, följa med ida på simskola och lite smågrejer som måste fixas. Lär lösa licens också, om jag nu fixar det utan papi.

Nu ska jag titta på vampire diaries - slutet av sista avsnittet i säsong två. Blir tokig på säsongsuppehåll! :( Jag får lida ett tag, blir nog inte längre än True Bloods uppehåll på 10 månader. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback