for all we now, we might not get tomorrow

Idag har jag motionerat så det räcker och blir över! Cyklade till jobbet på morgonen och jobbade 5 timmar, galet stressigt. Alla vill ha jordgubbar till midsommar. När klockan slog två cyklade jag hem och käkade + packade träningsgrejer och sen var det bara att cykla tillbaka till stan. Märks hur otränad jag blivit, får ont i låren så fort det kommer en uppförsbacke. Tror det stavas p i n s a m t. Så går det när man hatar konditionsträning!

Mötte i alla fall upp Ellipellinor vid vasahallen och sen körde vi ett pass på gymmet. 20 min på löpband, väldigt lugnt (som sagt, min kondition är numera tillbaka på noll). Efter det tränade jag igenom rygg och biceps + triceps. Bytte om till bikini och hoppade i bassängen sen, simmade en halv km. Räckte bra det, får så ont i knät av att simma. Inte bra! :( Vi chillade lite i bastun sen, jag älskar verkligen att basta. Och provade på solarium för första gången idag, wuhu. Blev inte så brun men hade inte väntat mig det av första gången heller. Cyklade hem och efter det var jag helt slut.

Imorgon jobbar jag igen så aldrig får jag då sova. Happ, pengar får jag då så skall inte klaga. Har räknat lite slarvigt och tjänar förhoppningsvis 12000 i sommar. Inte illa pinkat! Måste lära mig prioritera bara, klurigt värre. Aja, nu ska jag titta på youtubefanvids som den tvserietönt jag är. True Blood säsongspremiär på söndag (måndag), dah?! Hihi, pusspuss sweeties, hoppas ni får en härlig midsommar! Och att det inte regnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback