a trip to blg

Blir visst lite lång tid mellan mina inlägg ibland, woops. Fick en kommentar om att jag inte lägger in några bilder men det beror på att min egen dator är paj och jag har för tillfället bara mobilkameran så det är knappt värt mödan att lägga in bilderna på den här datorn (så kass kamera). Men efter jobbandet i sommar skall det införskaffas både ny kamera och dator så håll ut!

Gårdagen spenderades i skolan några timmar med prov och lite betygsprat. Sen drog jag och Elinor till Kupolen och shoppade lite! Det första vi gjorde när vi kom dit var att käka sallad på kompis, sååå god kycklingsallad. Har hittat avslutningsklänning och skor nu också, känns bra. Tog dock väldigt lång tid att hitta, gick nog i varenda klädaffär innan vi gick tillbaka till den första vi var i (h&m) och då hittade jag den. Andra gången gillt!


Översta raden, de beiga skorna. Galet obekväma för att vara kilklackar men jag har dem på fötterna just i det här ögonblicket så jobbar på att gå in dem! ;) Fick också med mig ett par vanliga svarta tygskor (för att ha något att ha på fötterna, tycker egentligen de är ganska tråkiga) hem, samt ett galet snyggt linne! Det är det perfekta sommarlinnet i mina ögon: vitt, transparent, oversized och med djup urringning i sidorna. Köpte två färgade toppar modell bandeau på gina också för att ha under. Perfektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback