things doesn't always turn out the way we want them to

Tänkte bara meddela för världen att jag är tillbaka i Hedemora. Kan lugnt säga att den här sommaren inte blivit som jag tänkt mig men jag tänker inte blicka tillbaka och gå in på detaljer. Jag är hemma två veckor tidigare än tänkt, that's all you need to know!

Nu ser jag mot framtiden och försöker planera mina kommade veckor. Vill inte bo hemma hela tiden men ska fixa lite hemma så jag tjänar lite mer pengar nu när jobbet blev som det blev. Åker kanske upp till faster och hjälper dem lite, blev erbjuden jobb där. Sen ska jag sätta igång Prinsen också och kanske bo i Säter ett tag hos morbror med familj eller mormor och morfar. Eller så åker jag till min familj som är i Skåne just nu. Vill gymma också, får inte tappa fysiken! Sen har jag en hund att ta ansvar för och hand om. Jisses, om det är något jag har lärt mig av de här veckorna är det hur dålig jag är på att fatta beslut (och kanske hur bra det känns att konfrontera någon). 

Nu ska jag ta och duscha och sen blir det sängen, har fortfarande fel dygnsrytm. Gonattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback