hjärtat

Satt precis och kollade på bilder från km i dressyr förra året. Helt sinnessjukt vad mycket vi har utvecklats sen dess! Kan fortfarande inte fatta att vi vann i år, trodde aldrig att jag skulle bli dressyrryttare. Man blir lite småflinig när man kollar på bilderna: taktar med huvudet i vädret efter fria skritten, dyker i galoppen, alldeles för långa tyglar, blicken ska vi inte prata om, osv. Kan hitta en miljon fel tror jag, men jag var verkligen jättenervös och hade inte lärt mig rida henne i form, vi var inte riktigt redo. Så här får ni ett yttepyttelitet smakprov på hur jag&Zabina såg ut för ett år sedan:



Nöjd häst vill inte gå på tygeln ;)



Blicken...

Och nu är datorn så seg att jag inte orkar ladda upp fler. Men det finns några söta bilder från galoppen och mellanskritten också, trust me. Måste nämna också, fattar ni hur mycket jag saknar min bästa tjej eller?! Nothing compares 2 her, fan vad jag älskar den hästen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback