TVD: SOUNDTRACK

Jag behöver kanske inte nämna vad jag tycker om The Vampire Diaries men jag gör det ändå, så sjuukt bra tvserie! Och inte nog med att skådespeleriet är bra, Ian Somerhalder är het och att serien är ständigt spännande så är soundtracket helt underbart. De som valde låtar till serien är verkligen bra på sitt jobb för de hittar nya & gamla bra låtar som passar in. Endel av musiken är kanske lite depp men det är bra när man är på det humöret själv. Så slänger upp några låtar från soundtracket så får ni tycka vad ni vill, i love it!







Sen finns det Only One, Enjoy The Silence, Chances, Cut osv. Men jag kan inte ladda upp alla bra låtar för som sagt, hela soundtracket är bra! ;) Och man måste inte gilla tvd för att gilla låtarna, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback