touchin on my

Hej alla sötnosar! Idag var det då skola som alltid men slutar vid tolv så det är lugnt. Stannade med erikos i skolan ett tag & sen gick jag till gymmet. Hade lite aggressioner att ta ut om man säger så, kändes mycket bättre efter ett träningspass. Träning är bra för många saker! Så imorgon kan jag räkna med en fet träningsverk och jag ska hoppträna. Men det blir toppen ändå för jag har inte hoppat på ca. en månad! Iallafall så åkte jag hem med 20över2an och sen dess har jag gjort lite nytta men mest slöat.

Nu sitter jag som vanligt framför datorn och lyssnar på lite bra musiic, i♥3OH!3. Ska dra igång med bildstädandet nu så kommer nog upp några snyggingar senare ikväll! puss



mitt korkade lilla hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback