någon som är smart ällä?

Min dator är så seg att jag blir galen, tar hur lång tid som helst för internet att ladda och till och med Spotify vägrar samarbeta. Då är det illa! Men den stationära datorn nere är också jätteseg så funderar på om det har något med det trådlösa nätverket att göra? Dock är jag alldeles för oteknisk för sånt där men jag börjar bli lite vansinnig här. Stackars flicka med i-landsproblem. Buhu.

Har träningsvärk i magen idag, det andra känner jag inte av allt för mycket. Och gick en vända runt matsbo idag också, häärligt! Så gymmet hade jag tänkt återse på onsdag för jag tror inte att jag hinner någon av de andra dagarna nu. Nej onsdag blir nog bra!



Min söta 2009bild som jag gjorde efter att det året var slut. Hade tänkt fixa en 2010bild nu istället, dock var det grymt svårt att få in ett helt år med typ.. 14 bilder? Men ska försöka fixa det lite snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback