in this microphone

Jag har funderat lite. På om jag ska sluta som skötare och på det sättet spendera mindre tid i stallet. Nu är det snart dags för mycket plugg och så igen + att jag vill kunna gymma fler gånger i veckan än bara två. Men jag har funderat på det förut och då klarade jag inte av att sluta. Fast nu har jag rätt mycket mer i skolan än jag hade då och det är inte alls lika roligt med hästar längre. Kanske blir så när man får för mycket av det goda? Jag skulle nog inte fixa att ha en egen häst, hur mycket jag än tror att jag vill... Men det här blir något att fundera vidare kring och göra konsekvensanalyser, blir inte roligt om man helt plötsligt är sysslolös heller. Hm.

Idag har jag ringt och pratat med Tin som jag jobbade för förra sommaren och gissa vad: jag ska dit igen! Så har nu tre veckor i Rättvik inplanerade från den 10 juli och framåt, sedan får jag se hur det blir med resten av min  sommar. Är ganska så sugen på P&L och ska kanske sälja lite bär också. Planerar ganska långt i förväg nu men det är bra att ha koll. Och pengarpengar blir det, det är tur det eftersom det inte är något studiebidrag på sommaren! :( Riktigt dåligt tycker jag.

Nu ska jag kika på någon film/tvserie (inte bestämt än) innan jag lägger mig för att jag sover så dåligt nuförtiden. Mamma trodde det hade med fullmånen och göra och att det går över nu när den är borta men jag har inte reagerat på den förut så varför skulle jag göra det nu? Jobbigt är det iallafall. Jaja ni andra får väll sova gott till skillnad från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback