i was only looking for a shortcut home

Jag har verkligen gått och blivit beroende av att träna, REDAN. Gymmade i onsdags & i torsdags och hade tänkt gymma idag men det hann jag inte så nu sitter jag här med värsta ångesten. Imorgon kommer jag inte heller hinna, ska till stallet och vara där mellan 9-17 ungefär och gymmet stänger 16. Så jag kommer inte få gymma förrän på onsdag igen. Det är illa, fan vad gör jag med min tid egentligen?!

Har lyckats hålla mitt godislöfte faktiskt. Tänkte bryta det fast ångrade mig, dock är jag inte så bra på att inte fika. Men det är inte mitt fel att vi har gäster eller åker bort hela tiden? Nej jag lär fan skärpa till mig om det ska bli nåt resultat här. Men jag tänker inte börja med någon diet, då kommer jag bli tokig. Nej det duger bra med att träna och inte äta en massa skit så borde det här bli bra.

Nu ska jag slå på en film om datorn vill lyssna på mig för en gångs skull. Tur att pappa ska fixa det snart iaf, jag håller på att bli knäpp. Imorgon ska jag upp med tuppen så nattinatti sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback