i used to think that the day would never come

Sitter här med musik i öronen, och om det är bra musik. Anberlin-True Faith, andra låten jag hört med dem som är en cover av en 80-90 tals låt. Tycker faktiskt att den, och enjoy the silence, klår originalen. Anberlin är grymma helt enkelt!

Idag gick jag upp halv åtta, hu och fy. Var jävligt jobbigt kan jag säga. Men red på min söta lilla Zabina och det gick helt okej. Var ofokuserad i början men när jag skärpte till mig gick det mycket bättre. Hon kändes mysig iallafall, inte alls lika seg och anti som förra veckan. Får se om jag får rida henne imorgon eller om det blir någon annan häst/ponny. We'll just have to wait and see!

Nu ska jag gå och lägga mig, tror jag. Eller jag borde men lär nog trötta ut mig själv först, kanske kollar på en dålig film. Haha annars kommer jag aldrig somna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback