Ridit Zabina idag igen, tredje dagen den här veckan och ska då rida henne på fredag också. Imorgon är det röd dag så då ska både hon och jag få vila och jag ska fira jul! Hoppas att jag kommer upp i tid imorgon bara så att jag inte sabbar min dygnsrytm igen. Too late är jag rädd då jag inte är ett dugg trött. ajajaj.

Gick ganska bra och rida idag med. Har varit lite sisådär de här dagarna men så fort jag fokuserar så går det super. Så om jag gör det jag ska gör hon också det, synd bara att det varit lite dåligt med fokus från min sida men fick ganska bra känsla idag. Red först på en fykantig volt eller vad man ska säga och gjorde framdelsvändningar i hörnen. Det var klurigt, särskilt när vi skulle göra skänkelvikningar ur framdelsvändningen. Zabina blev lite förbannad på mig också, haha. Men hon är ett sto, vad kan man vänta sig? Sen red vi öppna/bogen in på ena långsidan och förvänd galopp på den andra. Samma sak där, gör jag rätt gör hon rätt. Men är mycket nöjd med Zabinas prestation och lite sisådär med min egen. I måndags hade jag problem med saker jag hade problem med för två år sen, så jag är inte precis i toppform nu. Alldeles för trött för att göra nånting :/



Du är alltid bäst hjärtat, även fast inte jag är det ♥
Det är Jennie som har fotat bilden, från ngn hoppträning förra året. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback