hihooihiho inte meningen

Oops, har visst inte bloggat på 10 dagar. Men min bärbara dator har inget internet så måste sitta vid den stationära och det orkar jag inte. Har varit skitmycket krångel med datorerna och internet, som jag sagt och skrivit en miljon gånger, och orkar inte förklara men det är problem med modemet iallafall. Har bytt till google chrome nu också, men det är snabbare så jag orkar inte haka upp mig på att det är fulare. Snacka om att jag har jobbiga i-landsproblem just nu..

Idag och igår har jag gymmat, igår körde jag 1,5h och idag blev det bara under idrottslektionen. Körde lite bänkpress och försök till chins, sånt man inte vill göra när det är mycket folk och man inte är så många. Men det är väldigt roligt iallafall så, och kör ett pass imorgon efter skolan med Erika och Elinor! I lördags provade jag på att gå i max. lutning på löpbandet och det kan man kalla rejäl powerwalk! Satan vad jobbigt det var haha, men det ger mer resultat än att gå helt plant. Och när jag ändå pratar om träning: jag fick mvg på idrottsprovet! Hade jag inte vågat hoppas på men nu kanske man kan sikta på ett mvg på betyget också. Ja jag vet att jag har blivit träningsnarkoman men vill man bygga muskler så vill man! ;)

Nu ska jag inte tråka ut er med en resumé av allt jag har gjort under de här dagarna men ska försöka bli lite mer aktiv. Men det är inget löfte. Ni får ha det så bra tills ni hör av mig igen, pyusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback