you see me falling down, no i'm flying high

Inledde denna morgon med ett riktigt bra hoppass! Fick rida Tamlin, har bara hoppat Peper denna termin men han var på kurs så fick lite omväxling idag ;) Han var faktiskt riktigt rolig att hoppa. Paketen som låg under hindrena var läskiga när vi var fram och tittade på dem i början fast när vi hoppade brydde han sig inte, skönt. Är lite krut i den hästen så var lite osäker först men när det gick så bra fick jag lite självförtroende så vi avslutade med att hoppa en bana på +- 90cm. Så jag är mycket nöjd med dagens ridning :D

Hade sista religionen idag, sorgligt är vad det är :( Roligaste lektionen i veckan och nu ska vi ha historia istället, yeeeey. Just precis nu ska jag ta tag i geografipluggandet en gång för alla. Ångestframkallande var ordet!!! Bara två skoldagar kvar ♥ Och fem dagar till årets höjdpunkt!!! Ett halvår till P&L (ja 2012 ska jag fan dit, sen går ju jorden under så då är det kört), 16 dagar till nyår och åååh alldeles för mycket bra grejer på gång. Love my life!

Kommentarer
my säger:

hehe love life :D ba tagga 2012 galet mycket!

2011-12-15 | 16:58:57
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback